GPS utmärkning av pass och snitsling

Äntligen fick jag bidra lite i jobbet inför Älgjakten 2013. Med en GPS, några rullar snitselband såg jag och den gamla gubben (Morfar ;) ) till att stora delar av Norra Äfselberget är klart. Förutom lite snitsling vilka vägar man ska gå från ut till passen.
 
Såg en älg dessutom = sensation! 
 
Nejdå, men faktiskt har jag sett hen hel del älg på markerna runt Malung på senaste tiden. Det kan bero på att jag varit ute mer för att försöka se dem, eller att vi kanske ser en svag uppgång i antal. En del spår också på vissa ställen i området där vi gick, dock inga mängder direkt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Siv

Du måste ta lungt med GUBBEN han hade sendrag på eftermiddagen. Stackarn ;-)

2013-06-18 @ 11:12:47
Postat av: Anders

Det var hans eget val att följa med!!! ;)

2013-06-18 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0